Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

so taired...

Av Josefine Karlsson - 16 oktober 2012 22:22

Efter ett långt arbetspass på 6 jävla söta och jobbig timmar så har man inte orkat blogga förns nu...
Haft en helt ok dag, men fick ont i ett jävla finger tack vare labradoren, jävla hund!!! Men sen fick jag byta till en sööt rottis, Alice, hon var snäll men lite dragig och så fick jag gå ut med två dragig valpar, Sigge och Esther. En sak undrar jag, hur fan uppfostrar ni era hundar???! Snälla gör det rätt!! Men fick iaf HUGO sen, min lilla söötis...
Har tyvärr ingen bild på alla hundar för mobilen HATAR MIG!!!
PUSS PÅ ER!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Karlsson - 25 december 2012 13:20

Åå är så dålig på att ta bilder med tog faktiskt två stycken igår!! Igår var en toppendag men det sista julkalendeavsnittet var inte det bästa!! Såg på lite Astrid Lindgren ihop klipp och en massa anat, framförallt Kalle Anka!! Vilken Svenne jag känn...

Av Josefine Karlsson - 12 december 2012 22:44

Har fått tillbaka min mobil idag och äntligen så fungerarkameran på den, trots att de sa i affären att "det inte är något fel på den", vilket jag inte tror på för minnet var inte ens fult när jag lämnade in den! Tänkte bara visa en fin sak som jag r...

Av Josefine Karlsson - 22 november 2012 19:09

Har tänkt skriva lite om min dag och vad jag ska göra till helgen, och som vanligt ge lite "favorit i butik". Idag har jag haft en bra dag, har kännts som en "mini helg" med 1 1/2 studiedag så jag tänkte nästan fråga mina kompisar som är tokiga i x...

Av Josefine Karlsson - 18 november 2012 22:19

Sorry för jag inte bloggat på ett tag men jag kompleterar det med lite kläder men först ska jag berätta lite om min dag. Idag har vi haft lite främat, Bengt och Maria, ett par av min mammas bekanta. Det var kul, de kom vid 3-tiden och gick runt 8. ...

Av Josefine Karlsson - 9 november 2012 22:51

Hej på er alla! Tänkte bara skriva lite om min dag först och sen ett litet tips på ringar från bl.a. Guldfynd by Kenza och ekonomivarianter på dem. Jag börja skolan runt halv nio, och har pluggat engelska, franska och matte idag, jag känner mig såå...

SÖK I BLOGGEN

TRANSLATE

OM JOSSIES

Hej! Jag heter Josefine (Franzich) Karlsson och är 14 år. Jag bor i södra Stockholm med min mamma, papppa och brosha men också min lilla "råtta" till marsvin Karlsson.
Min blogg kommer handla om mode, musik, resor men också andra saker som handlar handla

ANNONSER

SENASTE INLÄGGEN

ARKIV

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

FRÅGA MIG

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards