Alla inlägg den 25 december 2012

Av Josefine Karlsson - 25 december 2012 13:20

Åå är så dålig på att ta bilder med tog faktiskt två stycken igår!! Igår var en toppendag men det sista julkalendeavsnittet var inte det bästa!! Såg på lite Astrid Lindgren ihop klipp och en massa anat, framförallt Kalle Anka!! Vilken Svenne jag känner mig!!
Julmaten var god och julvärlden på tv var bra och allt avslutades med lite Svensson Svensson och Tomten är far till alla barnen.
Julklapparna blev strumpor, parfym och en iPad 2... Vad jag har längtat efter en padda men fick höra hela kvällen av yngsta morbrodern "jag vet vad du får i julklapp!!"-det vet jag med!!!!
Lite bilder från igår:
Mamma, pappa och broschan fjanta sig igår...

Tidigare månad - Senare månad

SÖK I BLOGGEN

TRANSLATE

OM JOSSIES

Hej! Jag heter Josefine (Franzich) Karlsson och är 14 år. Jag bor i södra Stockholm med min mamma, papppa och brosha men också min lilla "råtta" till marsvin Karlsson.
Min blogg kommer handla om mode, musik, resor men också andra saker som handlar handla

ANNONSER

SENASTE INLÄGGEN

ARKIV

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

KATEGORIER

FRÅGA MIG

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards